Întrebări Frecvente
Ce reprezintă evaluările?
Vă recomandăm ca în evaluarea unui restaurant să fiți cinstiti și sinceri. Scopul acestui site este de a infomra utilizatorii atât despre experiențele din restaurantele bucureștene, atât cele placute cât și cele neplăcute. Ne dorim să informam utilizatorii, dar și să facem o critică constructivă pentru restaurante, astfel încât acestea să se poată îmbunătăți. Există 4 aspecte pe carele urmărim în evaluările făcute de utilizatori: calitate, servire, preț și atmosferă.
Comentariile neadecvate pot fi modificate sau interzise.
Evaluările sunt moderate?
Da sunt moderate. Echipa noastră de moderatori verifică orice comentariu înainte de a apărea pe site. Ne străduim să postăm pe site toate comentariile în termn de 12 ore în timpul săptămânii și 48 de ore în weekend.
Sunt postate toate evaluările, chiar și cele negative?
Da, 99% din evaluări sunt postate pe site.
Există însă unele cazuri în care nu putem posta unele comentarii, indiferent de natura acestora-pozitivă sau negativă, din mai multe motive:
-
dacă bănuim că un comentariu este reclamă făcută de un restaurant
-
dacă evaluarea are conținut de natură comercială și promovează alte afaceri
-
dacă evaluarea încalcă orice drepturi de proprietate
-
dacă evaluarea conține exprimări calomnioase, injurioase sau ilegale
-
dacă în evaluare sunt menționate numele personalului sau descrieri ale acestora
-
dacă în evaluare este menționat numele altui restaurant
-
dacă evaluarea se referă la o experiență culinară care a avut loc cu mai mult de 3 luni în urmă
-
dacă evaluarea depășește 2000 de caractere
-
dacă evaluarea nu se referă la o experiență culinară
Comentariile pot fi șterse la solicitarea unui restaurant?
Nu - chiar dacă acesta este clientul nostru! Toate evaluările rămân intacte (cu excepția situațiilor menționate mai sus).
Cum pot utilizatorii șterge un comentariu?
Nu se poate. Cu toate acestea, atunci când sunteți logat în contul dumneavoastră puteți edita, modifica sau rescrie evaluările făcute.
Cum pot restaurantele șterge un comentariu?
Așa cum am explicat și mai sus, restaurantele nu pot face acest lucru și nici nu pot edita/modifica un comentariu. Ele beneficiază, totuși, de un drept la replică, care va apărea direct sub evalările pe care doresc să le comenteze. Și aceste drepturi la replică sunt moderate în aceleași condiții ca toate celălalte comentarii.
Cât timp rămâne un comentariu pe site?
Pentru a ne asigura că informațiile pe care le oferim sunt recente și relevante, comentariile mai vechi de 300 de zile vor fi șterse de pe site. Le puteți găsi în continuare în contul dumneavoastră dacă doriți să le le repostați sau să le modificați.
Ce se întâmplă cu evaluările dacă un restaurant se închide, este vândut sau își schimbă conducerea?
În aceste situații evaluările vor fi șterse.
Oferte cu puncte
Utilizatorii înregistrați câștigă puncte de fiecare dată când fac o evaluare sau când rezervă o masă online. Aceste puncte se acumulează în contul utilizatorului pentru a le permite acestora să benefiecieze de oferte speciale, precum o masă gratuită.
Notă: Doar un singur voucher de puncte poate fi folosit pentru o rezervare.
Dacă faceți rezervarea direct la restaurant vă rugăm să menționați oferta pe care doriți să o achiziționați cu puncte.
Trebuie să prezentați restaurantului voucherul de puncte înainte de a plăti nota.